FACEBOOK ADDICTED

Story In These Past Two Days

9 Februari 2011 - [ PAGI ] Datang sekolah macam biasa. Datang awal awal ke sekolah. Lepak dengan others. Perkara biasa pagi pagi. Berbincang hal dunia dan hal ehwal semasa. Kami kan pelajar prihatin.Lepas rehat ada ceramah dari MSU college university. Long story about science profession. OMG. I'm really interested with Science Forensics major lahh. Act , more to DNA. Gonna take foundation for a year and then direct go to degree. Yeahh !

[ LUNCH HOUR ] Tengah sedap sedap makan cupcake. Tiba tiba dalam otak aku terpikir kan birthday Ashraff Nazrin. Wahh wahh , abang saya dah tua ! Alongggg , hepy bufday to youuu ! You live in the zoo and blablabla. Tak ingat lirik lagu tu. Ha-ha. Tapi on his birthday dia kena pegi hospital ade checkup. Untuk apa ? Entah lah , kau try tanya Ashraff Nazrin. Dia tahu kenapa. Sempat suruh along kirim salam kat SAA and Kak Tyah *muahh muahh muahh.

[ PETANG ] Off to school. Ada sukan tara. Seperti yang dijangka , makhluk makhluk Satrianz ni memang rajin betul tak menghadirkan diri. Cikgu membebel dohh. Pengerusi Satrianz macam ape je ? ==' Apesal aku tak volunteer lantik diri aku jadi Pengerusi hari tu ? Kau ni ! Tegas banyakbanyak dohh. Kasi hentam je dengan budak budak junior tu. Kau nak takot apa wehh ? Okayy , back to business. Lepas sign autograph kedatangan kat cikgu terus naik padang. Start dengan lontar peluru. Aku mengaku aku memang dilahirkan untuk tidak memegang bola peluru tu. Aku tak dilahirkan untuk berbakat dalam sukan lontar peluru. Harap maklum. Habis lontar peluru , lompat jauh. Lompat aku tak berapa nak jauh disebabkan kaki aku yang panjang macam galah ni. Then , lari pecut 100 meter. YEYEHH ! Ni feveret aku ni. sangatsangat feveret. Ada 8 line kat padang sekolah yang sekangkang kera tu ==' Aku amek line bertuah aku , line number 3. Next to me , Ezzati. Atlet jugak dia ni. Boleh tahan. tergugat aku lepas ni kan ? Ha-ha. Puan Shima kata mula terus pecut. Okayokay, mula tu aku gaak bo-do jugak sebab lari slow padahal aku tahu boleh laju. Bila sampai 50 meter aku pecut sekuat mampu yang boleh. Zati berada 50cm di depan aku. Okay, aku tak puas haty aku pecut lagi. At last , number 1 ! Ha-ha. I've told you. Zati ni atlet. Tergugat aku lepas ni. Ha-ha. Aktiviti abes pukul 4 petang , pergi beli iceblended secara bundle. 2 perisa CAPPUCHINO 2 perisa CHOCOLATE 1 perisa MOCHA. Then , lepak rumah mera awek aku. Gosip gelak gosip gelak gosip gelak tepat pukul 6 aku nyahh dari rumah mera dengan kuna awek aku jugak tu. Hantar kuna balik rumah aku pun hantar diri aku balik rumah.

F U L L S T O P !

10 February 2011 - [ PAGI ] Start enjin moto amek waney gemiry kat rumah dia. Off to school. Study as usual. Homework as usual and more ! Sangatsangat mengantuk di sekolah hari ini.

[ PETANG ] Pergi melantak kat Tesco dengan Atira Anuar. Lepas abes makan direct balik rumah.

T H E   E N D !

Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment