FACEBOOK ADDICTED

KOKO-crunch time (:

Hari rabu hari paling seksa. Jadual bukan main padat lagi. Semua subject tough tough. Saya teramatlah penat. Naseb baik balik sekolah tadi Waney hantar balik. Thanks ohh kawan (: <3
Aku ni menyusahkan kau je kan ? Hihi xD

Petang pulak ada KOKO. Sungguh aku merasa malas. Tapi aku terkenangkan dah sebulan lebih aku tak datang KOKO terpaksalah menggagahkan diri ke aktiviti KOKO. Transport dah lah takde. Aku nak naik apa ni ? Takde jalan lain. Aku siap siap. Pukul 2.45 aku blah pegi jalan besar depan taman perumahan aku tu pastu tahan bas. Naik bas ah kan ? Then turun kat depan Kolej Mara. Teruskan perjalanan jalan kaki ke sekolah. Naseb baik bus stop Kolej Mara tu dekat dengan sekolah. Takde ah berpeluh ketiak aku berlari ke sekolah. Hahahaha xD

Then sampai je sekolah terus aku cari geng gegirl aku. Mana lah manusia manusia ni ? Aku nampak Atin and Aida je. Mana lah persatuan kebudayaan ni ? Sorang ahli kebudayaan ni pun aku tak nampak. Mana lah dorang ni ? last last aku menyemak kat persatuan KHB ERT. Pehh tengok budak memasak. Hahah. Best best (:

Pukul 4 terus turun dataran. Cari budak budak bola tampar. Ain dengan aku main bagai nak rak. Muahahahahahahaha xD Merah bhaii tangan aku. Serious lama aku tak main bola tampar. Best gila main bola tampar hari ni. Pastu tengok budak netball main , bhaii rendu gila nak main netball. Tapi apakan daya ? Kaki aku still sakit lagi. Terpaksa lah tengok je dorang. Lagipun dorang dah nak tournament tak lama lagi. Wish them goodluck (: <3

Pukul 4.45 gerak balik. Balik jalan kaki. Penat bhaii (: Hoho xD

Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment