FACEBOOK ADDICTED

KUEW TEOW PENANG & MIFTAH

Tepat 2015 gerak pegi makan kat Pelangi Semenyih. Sedap nya kuew teow goreng Penang ni. Ya Allah , memang tekak aku tadi khusyuk gila menelan Kuew Teow Goreng tu. Rasa nak order sepinggan lagi.

Tapi memandangkan tusyen kat MIFTAH start lagi beberapa minit terpaksa batal kan hajat nak order sepinggan lagi. Haihh melepas ! >.<

Astaghfirullahalazim lagi berapa minit je nak masuk kelas ni. Aku dah lambat lambat lambat. Aku macam lipas kudung cari kaki dia balik. Berlari aku ke MIFTAH tu , naseb baik kedai makan dekat dengan MIFTAH. Takde ah berpeluh aku sampai MIFTAH tu. Sampai sampai je tengok aku orang pertama yang sampai -.-' Buat penat aku berlari je. Ishh.

Then , aku boleh pulak buat adegan yang memalukan. Sangat memalukan ! Hishh menyesal aku. Grrr -.-'
Tak mao cite. Nak menanges aku. zzzzz

Then gelakgelak. Gelak memang tak ingat dunia bila dengan membe membe SEMEKAR ni. Dorang peramah gila tambah bila jumpa orang macam aku ni memang double peramah la kan ? Then text message masuk phone :

" Kuat nya Anna gelak , hehe "

OMG 0.o How come dia boleh tahu ni ? Tak nampak pun batang hidung dia kat MIFTAH ? -.-'

" Cmne leh tahu ni ? -.-' "
" Orang kat depann kaunter MIFTAH ni , hehe "

Kayy malas nak cite panjang. Pukul 2125 baru masuk. Sir ni lambat betol la. Kenapa aku berdebar everytime masuk kelas tusyen MIFTAH ni ? -.-'
Tolong jangan buat aku berbunga everytime aku masuk kelas tusyen MIFTAH. Err kayy aku stop berangan. Fokus fokus. Chemistry pulak tu memang sesak otak aku dengan formula alcohol.
Buat aku rasa nak telan alcohol je tapi tadi Sir Tan said kalau minum alcohol berdosa.
Muahahahahahahaha xD

Motif update blog kali ni : Sekadar nak penuhkan Anna Monster yang semakin berhabuk. Tu jea. Kbye (: 

Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment