FACEBOOK ADDICTED

SOULMATE / TEMAN SEJATI SELAMANYA :]

Ohh soulmate. Kenapa Anna panggil kau abang ? Sebab Anna Izzat mana pernah ada abang. Anna tak pernah rasa kasih dan sayang seorang abang. Cehhwahh. Ayat jiwang semacam. Eeuuuwww -____-'

Anna rindu abang. Anna nak pukul pukul abang lagi macam harituu. Nak melalak depan abang lagi.
HAHAHAHA nampak sangat Anna ni childish kan ? Umur je 17 tahun 3 bulan 17 hari.
Tapi perangai sebijik macam kanak kanak tadika. Biarlahh
Anna peduli apa orang kata ? Tak kan lah Anna nak berubah sebab orang lain ?
HELL NOOOOO BEBEHH kau siapa sampai Anna nak berubah sebab kau ?
Biar Anna Izzat dengan perangai dia sendiri sebab itu dia. Itu Anna Izzat.
No one can be the same as Anna Izzat. NO ONEEE.

Berbalik kepada soulmate Anna. Trimas ohh abang sebab buat Anna rasa dihargai.
At least abang tak macam lelaki yang pernah Anna kenal.
Semua nya jenis yang amek kesempatan. Great kalau terasa padan lah dengan muka.
Sorry sebab aku ni bodoh sangat sebab percayakan kau.
Kau pernah ke nyanyi kan aku lagu depan orang ramai macam abang aku buat ?
Pernah pernah pernah ?
Aku berani kerat jari, kau tak kan sanggup buat tu semua untuk aku.
Mulut cakap manes tapi dalam hati Allah je yang tahu.

Abang tempat Anna luahkan segala perasaan happy sedih geram perangai kanak kanak Anna semua dah diluahkan kat abang kan ? HAHAHAHA kesian ohh abang.
Tak pasal pasal jadi bahan pukulan Anna. Hihi biar lah abang.
Anna masih rasa Anna ni kecik lagi lah.
Abang pun lagi suka Anna pukul abang kan kan kan ?
HAHAHAHA Anna syokk sendiri #wadafak.
Entahh kenapa Anna tak boleh nak sayang kan abang lebih dari kasih sayang seorang adik buat abang nya ?
Anna rasa diri Anna dah terikat. Terikat. Terikat. Terikat. Terikat. Terikat.
Anna BODOH BODOH BODOH BODOH BODOH BODOH sangat sangat dan sangat.
Satu penyesalan. Anna kesal. Sampai mati Anna ingat benda ni.
Dalam haty ni dah kering perasaan sayang buat mana-mana manusia.
Kering macam padang pasir
# Anna dah pandai berhiperbola HAHAHAHAHA

Susah nak beri kepercayaan kat mana mana manusia sekarang ni.
Annnnaaaaaaa wake up lahh. Kau kan kuat ?
Abangg trimas sebab tolong Anna selalu.
Selalu buat Anna gelak sampai pecah perut. Naseb tak tertanggal usus ni. Hihi
Dan trimas jugak sebab selalu buat Anna jealous.
Eei sampai kadang kadang aku rasa macam nak je tembak kau pakai senapang gajah.
Grrrrr -_____-' 

HAHAHAHAHAHA pape jelaa abang. Anna nak tido. kau bising suruh aku tido. Now aku nak tido. Toodles soulmate ! Hihi :')
Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment