FACEBOOK ADDICTED

OTP dengan manusia pandai.

Malam tadi OTP dengan manusia ni selama 2 jam setengah. Jam 0000 - Jam 0230
OMJAAYYYYYYYY panas telinga aku doee.


Hahaha then manusia ni pandai betul buat aku menangis. Dia ni gila physco doee.
Dammit. Kau buat aku menangis. Apadahal ? Gua jiwa kental.
Aku tak suka bila aku menanges. Nanti muka aku merah merah.


Lepas tu pandai pulak nak pujuk pujuk aku. Aku tak cair la wehh.
Hahahaha tapi pandai kau buat lawak.
Aku ketawa macam orang gila malam tadi.


Lepas kau buat aku ketawa , kau buat aku bengang.
Sumpah aku teramat bengang. Aku rasa kalau kau depan mata aku nak je aku sepak kau bertubi-tubi.
Lempang kau puas. Tumbuk perut kau biar segala isi dalam perut kau tu keluar.
Tikam kau tanpa henti. Grrrr >.<
Memang aku bengang.


Suka betul aku dapat OTP dengan manusia yang pandai mempermainkan perasaan aku.
GILAAAAAAA xD
Kau memang pandai physco. Aku tak nak OTP dengan kau lagi ,
HAHAHAHAHA kay aku nak kemas rumah ni.
Kbye (:
Assalamualaikum.

#takjawabsalamdosa




Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment