FACEBOOK ADDICTED

OTP lagaayyyyy -.-'

Aku OTP lagi. Kali ke berapa entah aku OTP dengan dia. Hell sumpah penat bercakap dohh.
Sampai telinga aku hampir pekak dengar dia menjerit kat telinga aku.
Awak awak awak boleh tak jangan jerit kat telinga aku ! Dah lah aku buat loudspeaker ni,

" I love you , You love me , We are happy family "

Kay jangan buat aku gelak. Kau pikir aku nak cair bila kau nyanyi tu. Langsung tak ah beb. Gua jiwa kental.

" Hanya kerana mata yang mempunyai kuasa "

Kay kau sumpah aku jadi orang minyak macam Jangan Pandang Belakang Congkak tu kann ? 
Jangan menyesal aku datang rumah kau nanti. Aku pukau kau. Hahahaha dammit. Peace (Y)

Setiap malam tidur gua terganggu. Gua insomnia. Supersaver mode and aku terus mendail number dia. Dia mana pernah tido. Burung hantu kann ? Sebok mencari mangsa tengah malam. Hahahahahaha. Kau buat aku penat bercakap dengan kau. Sesak nafas. Jantung ku berdegup laju. #hiperbolasikit

Pagi ni aku bangun mamai. Mamai macam baru lepas gian. Kepala aku sakit. Kau kejut aku solat subuh. Alhamdulillah nasib baik tak terlajak. Aku berwuduk dan solat. Lepas solat , kita OTP lagi. Sarapan sama sama. Tengok tv sama sama. Hell kau tak mandi lagi. Busuk lah gilaaaaaaaa. Kau pergi ah mandi sana. Kbyee.

SETENGAH JAM KEMUDIAN.

Kau call aku lagi. Kau nak apaa setan ? Hahahahahaha OTP dengan kau lagi. Satu hari rasa nya dekat 10 jam kau OTP dengan aku. Orang kaya boleh la en gayut sampai 10 jam ? Hahaha nasib baik kau yang call aku. Aku call kau 10 minit lepas tu line putus kau call aku balik. Hahahaha aku suka buat taktik macam tu (:

Aku tengah online pun kau nak OTP lagi. Kau ni pahal ? Tak boleh hidup tanpa suara aku ? -______-'
Teringin jugak aku campak Nokia X3 aku ni. Terus OTP dengan kau lagi. Terus terusan OTP lagi.

#aku update ni post ni pun still OTP dengan dia lagi, kay peeps dia kirim salam kat korang uoll readers.

#phoneguapanasakibatbercakapterlampaulama

Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment