FACEBOOK ADDICTED

Perkampungan ilmu PMR dan SPM di UiTM Shah Alam. Anjuran : SEBATIK with KEFAJAR

Selama seminggu TIGA HARI DUA MALAM menghilangkan diri daripada rumah. Selama TIGA HARI DUA MALAM tu jugak lah aku rasa terseksa. Semua nya tergendala. Story penuh sila baca.

Beg besau tu bawak pegi sekolah. Mama hantar tadi. Sory wa ingat nak racing ngan membe wa gi UiTM Shah Alam tu kannn ? But terkenangkan duit RM60 wa dah bayar untuk tambang bas. Tak jadi ah. Naik bas pukul 8. Hell bas buruk. Apesal budak lain dapat naik bas persiaran ? Bas mahal lah gilaa. Sumpah hell. #kautakpayahnaksumpahsangatlahkan Perjalanan ke Shah Alam mengambil masa almost sejam lebih. Dalam bas gelfren-gelfren aku ni bukan reti nak duduk diam. Berjalan ke sana dan ke mari. Wa happy tengok membe wa happy. Lu ada ? Takde lu buat diam je. Bosan dalam bas. Takde siapa nak texting dengan aku ke pagi-pagi ni ? Hell manusia sebelah aku ni bukan main lagi syiookkkk texting. Jealous aku.

Pakwe kau tak mesej ?

Okayy kau tanya soalan yang lagi susah dari SPM tahu. Sory. Aku tak tahu jawapan untuk soalan tu.

Thenn sampai sudah UiTM Shah Alam. Berbukit bukit. Tapi view nice ohh. Asrama ? Okay lah. Not bad. Aku dapat bilik A3112 #BlockA3Bilik112. Roommate aku Cik Pah , Wa , Mira. guys malam kang kita party. Sampai sana ada taklimat by Kak Mar lepas tu blablablabla. Segalanya berunsurkan taklimat dan taklimat. Petang tu baru Le Tour De UiTM Shah Alam. Kay best lah sikit kot ? Dari taklimat amende entah.

Fakta 230294 : Anna Izzat diberi peluang untuk memakai jubah konvokesyen untuk Degree Level. Then dapat pakai serempang Pink #serempangPinktuorangyangdapatanugerahdekaneverysemesterokay. Syiokk aku dapat pakai jubah tu. Saya dah bergelar mahasiswi di UiTM Shah Alam secara tak rasminya :)

Then berjalan ke sana dan kemari. Gambar pun dapat saya tangkap walaupun secara senyap senyap. Takot kena rampas dengan faci. Hell part tu sumpah bosan -_____-'

# selepas photoshoot konvokesyen
















Dalam gambar muka riang , hakikatnya realiti tak sama macam gambar. Penuh kepenatan.
Kbye (:


Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment