FACEBOOK ADDICTED

Berharap

JANGAN BERHARAP TERLALU TINGGI , KELAK MERANA DIRI

Aku tak tahu mana aku sambar ayatt ni , yang aku tahu benda ni terlintas kat otak aku. Tu yang cepat cepat aku update status fesbuk aku. HAHA. lately ni , macam macam ayatt yang agak JIWANG ada dalam otak aku. SHIT , kenape ? Aku jatuh cinta lagi ke ? macam BAHABII , menipu ! I'm not fell in love again and again. Sick of LOVE ! Aku frust berCINTA ke ? OMG wehh. Pleasee. Aku bukan lagi dalam status " In A Relationship " , so WHAT ? Kenape hati aku ni macam ==' ? Aku tak paham. Aku rase macam nak hentak kepala aku kat dinding biar aku koma dalam hospital hilang ingatan then fikiran aku direfresh balik. Senang nya hidup kalau macam tu ken ? BUKAN SENANG NAK SENANG , BUKAN SUSAH NAK SUSAH Tengok ! Sekali lagi ayatt yang macam tu terlintas kat otak aku. Grr ==' Aku rase kalau SPM ada subjek macam ni , agak nye aku dah GENIUS kott sekarang ni ? Luckily , dalam SPM takde subjek macam tu. Aku rasa nak BOM je hati aku ni. Biar aku jadi orang cacat yang takde hati dan perasaan. tenang agaknye hidup aku nanti ? Who knows rite ? Ahhh , kat mane tempat aku boleh menjerit ? Okeyy , khamis ni HIKING BROGA HILLS. Aku boleh menjerit kat sana ken ? Tak sabaq nak menjerit !

Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment