FACEBOOK ADDICTED

Menyetan bersama abang gilaa xD

POST TEPAT PADA PUKUL 0130

Kayy dammit. Abang aku ajak aku menyetan dengan dia. Wadafak weh ? ahahahaha come on. Aku budak baik aku tak pergi menyetan okengg ? #gebanglebih. Bahabayyyy abang kau sepatutnya tunjuk contoh yang baik kat adek kau yang degil ni. Adek kau ni dah lah degil gedik mengada manja suka memekak and else.

Kay kay Ikki Mizzy , aku menanges dalam kelas tadi. Nanges dalam hati. Terkenangkan gelfren aku sudah pun pergi meninggalkan aku ke alam yang lain #bodohgila bukan alam barzah , alam Universiti. Sharmaine Nizam telah pun meninggalkan saya dan Ikkaayyyy Mizzaayyyyyy. Sharmaine Nizam telah pun berangkat pergi ke KUIS #KolejIslamAntarabangsaSelangor pagi tadi. Amine IMISSCHHUUUU sistah ! x(

Tak jadi nak nanges depan Ikki tadi sebab terkenangkan paper PHYSICS yang sumpah macam HELL tu. Hell yeahhh aku dah dapat agak kertas physics aku tu konfem suci murni putih berseri berkilat. Almaklumlah , putih tu kan melambangkan kebersihan. ahahahaha tapi cikgu cakap siapa kertas exam yang paling kotor budak tu yang dapat A+ nanti. Wadafak. Cikgu bukan ke kalau orang yang tak menjaga kebersihan dan selalu melakukan kekotoran tu orang yang pemalas ? Oppss ahahahahaha lantak kau lah nak marah ke hape ke. Ada aku kesah ? Siapa terasa makan aiskrim dia lah terasa sejuknya woi #peribahasa baru ciptaan Anna Izzat.

Kay esok aku nak pergi menyetan dengan abang aku. Siapa nak fool-ow ? Fool-ow atau foll-ow ? Aku prefer fool-ow. Okay okay jom fool-ow abang aku menyetan. Dosa tanggung sendiri. Wadafak. Jangan ikut dia. Ikut aku adek dia yang mulia #angel. ahahahahahaha toodles. Chemistry menanti aku. Kbye x)

Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment