FACEBOOK ADDICTED

Sepetang Bersama Siblings Anna Izzat

Petang petang Jumaat ni kalau dapat makang makang and lepak lepak dengan siblings Anna ni konfem havoc gila oh result dia. Tak percaya ? Try cari siblings sendiri la weh. Mereka siblings terhebad dalam hidup Anna.
;]

IKKI MIZZY AMIRUL IZZAT NUR SYAFIQAH FARIZAH KAY
Mereka yang terhebad dari ladang. I lovee chhhhuuuu sshhhhoooo muccchhhhieee <3

Makang makang Kentucky Fried Chicken. Macam biasa Anna belanja abang Anna yang sorang ni , AMIRUL IZZAT. Takpe abang weh , aku ikhlas belanja kau. Tak mintak pape balasan pun. Untung kau dapat adek macam aku ni. Lembut hati baik hati pemurah hati and macam macam hati lagi lah. ahahahahahaha

Abang Anna yang sorang lagi ni tak habes habes nak buli Anna. Kau dah kenapa abang ? Anna tahu Anna kecik. Awak tu besar sangat kan abang ? ahahahahaha Ikki makang KentuckyFriedChicken Chicken Chop. Mana Anna punya abang ? Melantak sorang sorang ye ? Sampai hati dikau. Jasa daku langsung kau tak kenang #merepek.

TUJUAN LEPAK KFC : Nak sambut birthday girl , NUR AIN AMIRA.

Ingat nak snap gambar dengan Aingg tadi tapi keseganan melanda whoaa. Takpe lah next time kot. Nak snap gambar dengan Eiqa tadi tapi dia macam meminggirkan saya. Okay takpe :'(

Snap gambar dengan my abang abang yang suka membuli tu jelaa nampak nye. Hmmm #korekhidung

Ikki Mizzy abang pembuli Nombor 1 -____-'

I love chuu brotaa x)

Anna Izzat featuring Ikki Mizzy

Tengok tu dia dah start buli aku. Kurang asam punya abang.

Abang model saya. ahahahaha Ijat Ijot ilovechuu weh

Untung lah ada abang abang yang suka membuli
# Anna tahu Anna pendek. So just SHUT THE FCUKING UP

Ikki Mizzy my dearest brotaa xD

Seteruk teruk abang Ikki Anna ni pun dia tetap prihatin kat adek dia. Suka aku bila dimanjakan sebegitu rupa. Dia tahu jaga adek dia yang nakal ni macam mana. Kesian Anna dijadikan sebagai bahan lepas geram Ikki Mizzy buat Sharmaine Nizam #my pretty sistaa. Untung tau Anna jadi adek kau , abang Ikki oi. Untung dapat adek yang lembut hati ni. ahahahaha thanks manjakan Anna sebentar tadi. Abang model Anna tadi macam apa je perangai ? ahahahaha Ijat Ijot thanks menceriakan lagi hari hari aku.

Kayy part makang makang. Cheezy Wedges Anna sampai lambat. Apa lah service kat KFC ni. Aku bako je kang ~ Soley ley ley ~ ahahahaha #pengaruh kak limah. Makang makang birthday kek Aingg. Masheh yea Aingg. Birthday girl hari ni. Makang makang kek , tiba tiba abang Ikki saya ni suap saya makan kek. Serious saya terasa macam saya ni budak kecik #kanak-kanak ribena. Shhoo shhwweett lah abang. Thankiee <3

Selesai makang makang lepak kat luar KFC. Lai lai lai snap picturahh. Picture picture ada di atas.
Jadi sila scroll ke atas balik untuk VIEW PICTURE. ahahahahahaha x)
Abang abang saya ni cukup sporting nak snap gambar en ?
Masheh abang abang ku <3

Tepat jam 1645 terus balik naik bas.
ANNA IZZAT have a GREAT FABULOUS DAY WITH THEM.
THANKIEE SHOO MUCHH korang <3
Ilovechuu until lebam lebam.
ahahahaha x)


Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment