FACEBOOK ADDICTED

Kajang after so long timee (:

Selepas berkurun lama tak lepak kat Kajang akhir nya saya memutuskan untuk lepak Kajang hari ni. Ohh ya saya bertiga je dengan Nur Syafiqah dan Muhammad Faaiz. Hell stupid Muhammad Faaiz bukan boyfiee dia. Muhammad Faaiz tu membe saya. Kay whatever back to the main point, saya semangat datang awal hari ni. Hmm tapi kenapa dua orang manusia ni lambat ? #Menangiskejap

Selepas lama menunggu saya teman kan MAMA kesayangan saya pulang ke rumah sebentar. Situasi dalam kereta :

Text from Eiqa : Akak manaaaaaa ? :(
Replied : Akak balik kejap. Amek siblings akak jap. Kejap lagi akak sampai. Sabaq nohhh. Jaga diri !

Text from Faaiz : Awak mana ? Saya dah sampai KTM Kajang ni nak amek teksi turun metroplaza kann ?
Replied : Yup. Awak naik tingkat tiga tolong beli tiket movie KL Gangster pukul 1.45 nanti kay ? Saya balik kejap amek siblings kat rumah. Kejap lagi saya sampai (:

Okay my mum bawak kereta laju gila. Tak pernah saya tengok mama saya bawak kereta selaju itu. Hahaha kejar masa kan ? Takut tak sempat masuk tengok KL Gangster nanti. Tepat pukul 1 saya sampai Metroplaza. Berlari saya bila nampak Nur Syafiqah saya and choppp siapa kah mamat yang pakai baju oren sebelah Eiqa ni ? Macam kenal.

Setelah genap 40 kali mata saya berkelip memandang mamat ni automatic saya say HYE kat dia ! Hahaha Faaiz cepat sangat anda melupakan wajah saya kan ? Dia macam tak percaya saya ada depan dia. Setelah penantian selama SETAHUN SEMBILAN BULAN terpisah akhirnya bertemu jugak dengan anda wahai Encik Muhammad Faaiz (:

First question to Faaiz : DAH BELI TIKET BELUM ?
Faaiz answer : Dah , semua seat single dah penuh. Yang kosong tinggal couple seat saja ohh (: #senyumsenyum
My face reaction : -_______-' Kau gila eyh Faaiz ? Kau jangan main main ! Aku seriousss ni !
Faaiz : Gua serious lah budak kecik. Jangan risau aku tak buat pape kat kau pun nanti #senyumjahat
My answer : Bodoh kau Faaiz apesal tak cakap awal awal ?
Faaiz : Siapa suruh awak datang lambat ? Grr

Kay fine. Whatever -_____-' Gerak McD makang makang kat sana. Serious kenyang. Si Faaiz ni betol betol annoying. Menyampah pulak aku en ? You backup Eiqa or backup saya ni ? Jawapan Faaiz betol betol buat aku rasa macam nak bagi kaki kat dia. Serious kalau kau buat aku menyirap dengan kau lagi memang kau dapat tapak kaki free hari ni. Hahahaha

Tepat pukul 1.30 berlari ke Metroplaza. Serious HOT gilaaaa. Lupe pulak nak bawak sunblock. Apa kau merepek ni Anna ? Kau bukan nak pergi pantai pun. Tak payah nak sunblock sangat lah kan ? Kay abaikan. Hehh. Eiqa dapat tempat duduk yang lain dari saya. Dia dapat barisan K #barisanhadapan

Aku pulak angkara Faaiz ni aku dapat barisan belakang sekali. Barisan A. Arghhhhhh -,-' Noob kau Faaiz. FYI, barisan A ialah barisan untuk couple seat okengg ? Eeeii aku rasa macam orang bodoh duduk sebelah kau. Ada je komen kau pasal hubby aku berlakon filem tu kan ? Jealous lewwtuhh. Hahaha Syamsul Yusof. Ohh my <3 Apesal hubby aku botak ni ? Ohh ye aku lupa harituu dia text aku dia cakap dia buat umrah. Alhamdulillah (: #SILA JEALOUS muahahahahaha xD

KL GANGSTER KL GANGSTER. Gua suka gila abang long gua berlakon filem tu. Ohh Zizan <3 Zizan and Aaron, I fall in love with you guys. Seriously ! Bila nak masuk meminang ni ? Hahaha. Noob kau Anna. Sila ingat orang tersayang anda. Kay SAA , saya ingat dia selalu duhh (: <3 Hihi

Movie habes tepat pukul 3. First destinasi selepas movie : HANTAR FAAIZ PERGI BUS STOP. DIA NAK BALIK. Hahahaha thanks sebab sanggup redah segala laluan dari Sungai Buloh semata-mata nak ke Kajang untuk berjumpa dengan saya even sekejap je punggg kan ? Hihi thanks a lot (:

Then menapak ke Metropoint. Eiqa , awak tak penat ke menapak macam ni ? Akak penat lah menapak ! :'(
Nak main bowling tapi bowling dah full. Kay nakk karaoke tapi tak sempat dah. Last last kita main token je la. Last choice en ? Hahahaha kanak kanak ribena betol main token. Hehh whatever peeps. Then tepat pukul 5 kita balik. Awak balik naik bas kan ? Jaga diri sayang #lesbiano Saya balik dengan mama. Senang. Tak payah nak tunggu bas bagai. Kay peeps, that's all for today.

Panjang tak essay aku kali ni ? Hahaha baca je la. Kbyee uolls (:

#lupasnapgambar T.T

Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


No comments:

Post a Comment