FACEBOOK ADDICTED

RM 250 hilang camtuu jea :/

Time school holiday ni lah aku terpaksa mengeluarkan belanja yang besar. Sighhh banyak duit hilang macam tu je. Sebabbbbbb nyaaaaaaaaaaaaaaaa saya topup banyak kali dan kali. Serious banyak -_______-'

Almost 90% duit tabungan saya yang disimpan dirumah habes kerana beli topup je memanjang. Haihh tu lah pasal selalu sangat OTP dengan orang tu dengan orang ni la. Haiyaaa makcik, itu orang kawan la. Setiap hari beli topup. Beli topup. Semalam beli topup hari ni beli lagi esok pun beli lagi. Kenapa school holiday je saya selalu topup sebab nya membe kesayangan saya semua nya sudah pulang dari asrama. Rinduu yang teramat sangat kat diorang <3 Rindu serindu rindunya (:

Topup maxis lah yang paling banyak. Topup celcom tu banyak lah jugak but tak sebanyak topup maxis. Hihi (:

Tengok tuu kan aku dah cakap. Act banyak lagi sebenarnya. Malas nak punggah. Hahah ini koleksi untuk dua minggu cuti ni. Grr bankrap aku.

#Kbye (:

Anna Izzat selesai menaip untuk tatapan mata anda :)


2 comments: